reklama

Predtým ako som Ťa poznala

Príbeh nekončí vždy happyendom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priznám sa, knihu som si kúpila na základe odporúčania.

V prvom rade by som rada pochválila obálku. Je krásna.

Louisa Clark - ľahko naivná a spokojná s tým čo má, bez zjavnej túžby po lepšej budúcnosti. 
Will Traynor - nafúkaných snob, stále naštvaný a arogantný.
Po ťažkej autonehode je Will odkázaný na invalidný vozík. Hýbe len hlavou a trošku rukou. Je zmierený s osudom a chce zomrieť, pretože nevidí zmysel svojho života. Jeho matka vyhľadá opatrovateľku, aby ho priviedla na iné myšlienky. Louisa dostáva výpoveď a Úrad práce ju posiela na pohovor. Willova matka nie je veľmi nadšená, ale usúdi, že to bude zmena a niečo úplne iné a možno Willa presvedčí...
Tým začína spoločný život dvoch rozdielnych pováh. Zo začiatku to samozrejme škrípe. Louisa si drží miesto hlavne kvôli veľkej finančnej odmene a Will ju ignoruje. Keď zistí, že Louisa nikdy nikde nebola a žije veľkým stereotypom, snaží sa jej dopriať trochu rozptýlenie a ona túži Willa presvedčiť, že život za to stojí. Začne boj o čas. Will má dohodu s matkou, že bude súhlasiť s asistovanou samovraždou a Louisa sa snaží tomu zabrániť. 
Príbehu nechýba ani milostná scéna, kedy sa obidvaja do seba zamilujú a to všetko komplikuje. Will sa ocitne na rázcestí a musí sa rozhodnúť, či dá prednosť smrti alebo životu...
Pre ktorú možnosť sa hlavný hrdina nakoniec rozhodne, to si musíte prečítať sami. 
Will mi bol viac sympatický ako Louisa. Aj napriek všetkým jeho chybám z neho vyžarovala rozhodnosť a v hlave to mal usporiadané.
Kniha je dojímavo napísaná, čitateľom hrá na city, ale nerozplakala ma. To nie. Napriek tomu vás donúti zamyslieť sa nad zmyslom života, myslieť na skutočné hodnoty a rodinu. Je to trochu náročnejšie čítanie a človeka až zamrazí, keď si predstaví aké by to bolo, keby...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Mária Havranová

Mária Havranová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bez knihy si neviem predstavit ani jeden den. Čítam, keď som veselá, aj keď som smutná, keď svieti slniečko alebo prší. V mojej knižnici nájdete knihy akéhokoľvek žánru. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu